Rust in Pokhara - Reisverslag uit New Delhi, India van Karinenrenehenskensslotboom - WaarBenJij.nu Rust in Pokhara - Reisverslag uit New Delhi, India van Karinenrenehenskensslotboom - WaarBenJij.nu

Rust in Pokhara

Door: Rene

13 Oktober 2013 | India, New Delhi

Pokhara is een gemoedelijk stadje, dat aan een prachtig meer ligt. Pokhara is de toegangspoort tot het Annapurna gebied, waar vele trekkings worden gehouden.Het plaatsje,ook al bekend in de hippietijd is erg bedrijvig en er zijn vele prachtige vergezichten op de vele besneeuwde bergtoppen van het Annapurna gebergte.We besluiten de komende 1 1/2 dag niets te doen aan excursies en gaan 's middags winkelen in de gezellige winkelstraat. Een verademing na 2 weken straatverkopers en winkeliers, die constant om je heen dartellen. Daarna heerijk vlees gegeten, ook wel lekker na 2 weken vegetarisch eten.Vandaag dan de verslagen bijwerken, rusten en vanmiddag naar cafe/restaurant Amsterdam voor een borrel met bitterballen.Morgrn dan nog 200 km bussen naar Kathmandu onze laatste plaats van de India- Nepal reis.