ziek en weer verder - Reisverslag uit New Delhi, India van Karinenrenehenskensslotboom - WaarBenJij.nu ziek en weer verder - Reisverslag uit New Delhi, India van Karinenrenehenskensslotboom - WaarBenJij.nu

ziek en weer verder

Door: Rene

05 Oktober 2013 | India, New Delhi

Onze tweede dag in Agra begint goed. Karin heeft last van zware verkoudheid' en Rene van de racewagen. Maar de reisleider haalt bij de apotheek voor Karin een wondermiddel en voor Rene ors.We besluiten dan ook vandaag het bed te houden en worden om half 4 uit bed gebeld om te vragen hoe het gaat We zijn aardig opgeknapt op stoelgang na en sluiten ons weer bij de groep aan .De volgende morgen om 6 uur op voor een treinreis naar Orchha.Onderweg hebben we nog steeds last van de laatste moessonbuien wat ons bij het overstappen op de bus op een nat pak komt te staan.In een werkelijk sprookjesachtig hotel gaan we de nacht doorbrengen.Orchha is een klein stadje ,waar vele leuke kleine straatjes en stoffige winkeltjes zijn.Tevens bezoeken we de hindoeistische tempel, waar we een ceremonie mee maken.Een indrukwekkende belevenis.Daarna lekker gegeten en vroeg onder de veren in ons koninklijke hemelbed.Vandaag 5 okt op weg naar Khajuraho over heel slechte wegen. Na een lange vermoeiende reis daar aangekomen en gerelaxd aan het zwembad om ons op te maken voor de dag van morgen,een bezoek aan de erotische tempel.

• 10 Oktober 2013 - 15:34

Nicole & Herman:

... mijn eerdere reactie is niet blijven "hangen" Hoop dat iedereen weer hersteld is.
    Fijne voortzetting van jullie reis! Liefs van ons X