Etosaha National Park 1 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Karinenrenehenskensslotboom - WaarBenJij.nu Etosaha National Park 1 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Karinenrenehenskensslotboom - WaarBenJij.nu

Etosaha National Park 1

18 September 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

We reizen vandaag over betere wegen naar ons volgende grote doel, een National Park. We komen vroeg in de middag aan bij het park en maken met de bus een kleine game drive.Daarna rijden we naar onze kampeerplaats in en aan de rand van het park en zetten de tenten op.Vlak bij onze plek is en grote waterplas, waar dieren komen drinken. In korte tijd zien we leeuwen,olifanten , giraffen en vele kleine dieren vanaf een speciaal aangelegde spotplaats de revue passeren.'s-Avonds gaan we lekker zwemmen in een wel wat koud zwembad, waarbij we voortdurend de jakhalzen moeten wegjagen. Deze zullen ook gedurende de nacht rond onze tent te vinden zijn, maar doen verder niets. Bij het geluid KSss zijn ze in een mum van tijd 10 meter weg. Daarna slapen.