Namibie - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Karinenrenehenskensslotboom - WaarBenJij.nu Namibie - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Karinenrenehenskensslotboom - WaarBenJij.nu

Namibie

12 September 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vroeg uit de veren dus na een koude nacht in de hut. Maar ja , als je wilt kamperen, moet je niet zeuren. De reis naar Namibie is er een op slechte wegen/paden, waarbij je beter 100/120 kan rijden dan 70/80. De bus is dan ook gauw gevuld met stof. Ramen open, ramen dicht. Bij de grens moeten we de nodige papieren in orde maken en kunnen we gelukkig al vrij snel door
en vervolgen onze reis over steeds slechter wordende verharde paden vol steen. Dan slaat al snel het noodlot toe. Een steen slaat een gat in de dieseltank en we verliezen diesel. In deze gebieden heb je geen bereik met je telefoon, dus moeten we wachten tot er iemand langskomst en ons wil helpen. Na een uur gebeurd dit en worden we later door een tweetal
auto's opgehaald. De ene de groep, de ander de bus en aanhanger.
We worden afgezet op onze kampplaats, wat erg luxe blijkt te zijn.
In het donker zetten we onze tenten op en hebben we voor de groep een spaghetti-maaltijd bereid. Hierna na een zeer enerverende dag, gauw onder de wol

• 12 September 2012 - 11:58

Herman:

Ik kan me zo'n ervaring herinneren in Equador. Leert je weer dat wij in Nederland toch wel uitzonderlijke luxe kennen.
    Oh ja, vergeet niet te gaan stemmen vandaag! Rutte/Samsom nek aan nek race (sorry dat ik jullie vakantie verpest)