Ratelgat Farm - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Karinenrenehenskensslotboom - WaarBenJij.nu Ratelgat Farm - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Karinenrenehenskensslotboom - WaarBenJij.nu

Ratelgat Farm

12 September 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Tijdens onze reis zien we de eerste dieren n.l. zebra's, springbokken en struisvogels.
Rijdend door een uitgestrekt gebied, waarin je uren rijdend niemand tegenkomt, komen we aan bij Ratelgat Farm. Dit is een boerderij met 85 families, afstammelingen van de Griqua, de oorspronkelijke bewoners van deze regio. Iets hiervandaan staan matjeshutten, waar wij de nacht door zullen brengen.Ook maken we een wandeling met Berlin , de chief van de groep, waarin we uitleg krijgen over de flora en de fauna. we beklimmen een rots om rotstekeningen te bekijken. ( pittige klim ) We sluiten de dag af met een plaatselijke maaltijd in de Lapa ( gemeenschapshut ). Vertrek naar Namibie volgende dag zal zijn om 4 uur.

• 12 September 2012 - 11:48

Nicole En Herman:

Strak programma! Ben nu al benieuwd naar de foto's