Walvissen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Karinenrenehenskensslotboom - WaarBenJij.nu Walvissen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Karinenrenehenskensslotboom - WaarBenJij.nu

Walvissen

12 September 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag gaan we langs de kust naar Hermanus, een van de mooiste plekken ter wereld om walvissen te spotten. Onderweg maken we een stop bij een plek , waar een pinquinkolonie te zien is.Verder rijdend langs de mooie kust
proberen we walvissen te zien , maar helaas tot aan Hermanus lukt dit niet.
Aan gekomen in een leuk valkenburgachtig plaatsje signaleren we de eerste walvissen. Adembenemend om te zien , vooral als ze omhoog komen om te gaan duiken.Na terugkomst in Kaapstad eerst even Happy Hou-eren
( altijd leuk voor een Henskens ) om daarna met de groep te gaan eten bij
Mama Afrika.

• 12 September 2012 - 11:41

Nicole En Herman:

Hééé Jullie!!

Dankie voor de kaart, gisteren ontvangen of was het eergister ... Leuk om wat van jullie te lezen!

Groetjes van ons

• 12 September 2012 - 11:53

Herman:

Het was gisteren dat we de kaart ontvingen. Leuk om mezelf op 5 verschillende manieren gefotografeerd te zien. Alleen de term "the ugly 5" hoefde niet zo nodig (weet ik zelf ook wel)